loading...

اخبار جدید

موتور جستجوگر جدیدترین اخبار روز ایران و جهان

نانوایان می توانند از طریق سامانه خرید آرد یارانه ای کل کشور بانک سپه اقدام به ثبت نام و خرید اینترنتی آرد مصرفی خود بکنند. فروش غیر حضوری آرد دولتی در این سامانه از طریق شرکت بازرگانی ایران انجام می شود.

از سوی شرکت بازرگانی ایران برای نانوایی ها به صورت ماهیانه سهمیه خرید آرد دولتی توسط بانک سپه تعلق می گیرد و برای راحتی شما نانواها یک راهنمای ساده برای خرید آسان آرد دولتی (فروش غیر حضوری آرد) تهیه کرده ایم، با ما همراه باشید و مراحل زیر را طی کنید:

سامانه خرید آرد یارانه ای کشور baker.ebanksepah.ir

محمد جواد بازدید : 9770 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 9:08 نظرات (0)
 آزادسازی سهام عدالت از روز شنبه دهم خرداد جاری به مفهوم عام و گسترده آن یعنی امکان استیفای حقوق همه جانبه سهامداری همانند سایر سهامداران انجام خواهد شد و مشمولان سهام عدالت قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع مالکانه خود را به عنوان سهامدار اعمال کنند.

شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت را راه اندازی کرد.

ارزش سهام عدالت بروزرسانی 7 آذر 99 : با شروع معاملات این هفته ارزش سهام عدالت 12/5 میلیون تومان بود و در پایان معاملات این هفته ارزش سهام عدالت با رشد حدود 300 هزار تومانی به 12 میلیون و 845 هزار تومان رسید،

ورود به پنل سهام عدالت panel.sahamedalat.ir

براین اساس مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی panel.sahamedalat.ir با درج کدملی دارایی سهام عدالت را می‌توان مشاهده کرد و سهامداران می توانند جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

محمد جواد بازدید : 303 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 9:03 نظرات (0)

اپلیکیشن شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است؛ درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

ورود به سامانه شاد web.shad.ir

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن شاد

دانلود نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد


دانش آموزان به منظور احراز هویت در سامانه شاد باید ابتدا اپلیکیشن آن را از نشانی اینترنتی shad.ir دانلود کنند و یا از طریق نسخه تحت وب سامانه شاد به نشانی web.shad.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد جواد بازدید : 289 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 9:01 نظرات (0)

سامانه ثبت نام اینترنتی خودرو سایپا برای خرین آنلاین و پیش فروش خودرو های شرکت سایپا به همراه راهنمای خرید تصویری ثبت نام.جهت ثبت نام خودرو سایپا در ادامه با ما همراه باشید.

بروزرسانی : در راستای ایجاد فرصت برابر برای ثبت نام همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از ساعت 14 روز دوشنبه 17 آذرماه و تنها به مدت 3 روز، فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی، نسبت به ثبت نام 8 محصول مختلف این شرکت اقدام کنند.


لینک ثبت نام و پیش فروش خودرو های سایپا saipa.iranecar.com

محمد جواد بازدید : 91 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 8:59 نظرات (0)

در این صفحه شما آموزش کامل ثبت نام محصولات ایران خودرو را مشاهده می کنید.ثبت نام ایران خودرو و فروش های فوق العاده این شرکت همیشه به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازمند اینترنت قوی با سرعت بالا می باشد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت فروش ایران ‌خودرو esale.ikco.ir مراجعه کنند.

فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو از روز یکشنبه 9 آذر تا پایان روز سه شنبه 11 آذر اجرایی شده و زمان تحویل خودروها نیز حداکثر سه ماه خواهد بود.

ثبت نام ایران خودرو | esale.ikco.ir

محمد جواد بازدید : 77 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 8:57 نظرات (0)

به استناد قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ نماید . به این منظور ، قوه قضاییه در سال 1395 سامانه ای را طراحی نمود تا مشاهده ابلاغیه دادگستری از طریق آن امکان پذیر شود .

به موجب این تصمیم در حال حاضر تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی دادگاه ، صرفا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی تحت عنوان ” سامانه ثنا ” صورت می پذیرد و دیگر هیچ گونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی درب منزل اشخاص فرستاده نمی شود ، لذا به منظور مشاهده ابلاغیه دادگاه ، باید نخست ثبت نام کرده و سپس اقدام به مشاهده آن نمود .

اما در حال حاضر برای بسیاری از متقاضیان استفاده از این سامانه ، چگونگی مشاهده ابلاغیه الکترونیکی از طریق سامانه ثنا  جای سوال دارد . به همین مناسبت در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا و مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا بپردازیم .

ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا eblagh.adliran.ir

محمد جواد بازدید : 33 چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 8:54 نظرات (0)

تشریح حادثه کلینیک سینا مهر /اتفاق به سرعت رخ داده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوری مدیرعامل آتش نشانی شهرداری تهران به توضیح گزارش حریق کلینیک سینا مهر شمیران پرداخت و گفت: شهر تهران از نظر ایمنی شرایط خوبی ندارد و خلأ اصلی تکلیف مردم است که حدی از ناایمنی را آزادانه انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آتش نشانی در حد ابلاغ چند مورد نیست و با احصاء مخاطرات مالکین و بهره برداران را به این مخاطرات آگاه می‌کنند و راه رفع آن را به مالکان می‌گویند.

مدیرعامل آتش نشانی تهران با تاکید بر اینکه موضوع ایمنی چرخه کامل است و تنها نردبان‌های بلند به داد ساختمان‌های بلند نمی رسند.

گفت: در ساعت 20 و 46 دقیقه و 3 ثانیه اولین تماس با آتش نشانی گرفته شد و در کمتر از یک دقیقه اقدام شده و نزدیکترین ایستگاه یعنی دزاشیب اعزام می‌شود که همه امکانات را اعزام کرده و 4 دقیقه و 58 ثانیه بعد می‌رسد و با تماس‌های مکرر 3 ایستگاههای دیگر هم اعزام می‌شوند.

وی افزود: در دومین انفجار شدت به حدی بود که دو باب ساختمان روبرو و مجاور تحت تأثیر قرار می‌دهد.

داوری با بیان اینکه در فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد، انفجار 20 تا 30 متر بر شعاع دارد ابراز داشت: این شعاع آتش باعث انتقال حجم حرارت شعله و دود می‌شود، با شعله وری طبقه همکف و طبقه دوم مواجه شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گسترش سریع آتش به خاطر انفجار بوده است. گفت: تقسیم نیرو بیش از حدود 30 دستگاه سیلندر اکسیژن و نیتروژن وجود داشته و همان روز 25 سیلندر شارژ شده اکسیژن که سوزاننده است به این مجموعه اضافه شده و باعث گسترش حریق می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام محوطه این ساختمان تنها یک دستگاه راه پله داشت و با مبحث ایمنی ساختمان مغایرت داشته و باید حتماً 3 راه پله داشته باشد.

به گفته داوری حمله به حریق از سوی آتش نشان‌ها برای خنک کردن سیلندرها شروع می‌شود، اما با حجم کالاهای بیمارستانی در همان اتاق که انبار شده بود مواجه می‌شوند و دود غلیظ مشاهده شده مربوط به این کالا هاست.

وی افزود: همزمان به اطفا 3 ساختمان بررسی راه‌های نجات بررسی می‌شود و فرماندهان به نتیجه‌ای نمی رسند و عملکرد نردبان‌های هیدرولیکی امکان پذیر نبود و مجبور به استفاده از نردبان‌های دستی می‌شوند که به دلیل ارتفاع کم چند متری با پنجره‌ها فاصله داشته است.

داوری گفت: روزانه 80 تا 100 مأموریت آتش سوزی اتفاق می‌افتد که حداقل 10 مورد جدی هستند و عملیات امداد و نجات برای ما غریبه نیست.

وی با اشاره به اینکه برای اطفای حریق از پشت بام وارد شدیم و با موج حرارتی که به ساختمان نفوذ کرده بود امکان اینکه وارد ساختمان شوند وجود نداشت و تیمی از همکاران از پنجره وارد می‌شوند ادامه داد: چون اطفا خوب پیش رفت توانستند مردم را از راه پله‌ها خارج کنند.

داوری اظهار داشت: شعاع انفجار به حد تخریب ساختمان نبوده و تأثیر مستقیمی بر افراد نداشته اما با توجه به شعاع بیست متری حجم بالایی دود و حرارت بالا می‌رود و چون پشت بام درش بسته بوده این حجم دود و آتش وارد اتاق عمل در طبقه چهارم شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عدم تلاش افراد نشان می‌دهد اتفاق به سرعت رخ داده و گازهای سمی در کمتر از یک دقیقه جان افراد را گرفته است.

به گفته وی در گزارش سازمان آتش نشانی اشاره شده که به مالکین ابلاغ شده از نگه داری تعداد زیاد سیلندر اقدام کنید.

و به نظر می‌رسد این کلینیک با محدودیت فضا مواجه بوده و تلاش کرده از هر فضایی استفاده کند.

داوری با بیان اینکه نیازی نیست شهرداری ضابط قضائی باشد گفت: چون مسئول تعریف شده اما باید بدانیم ایمنی کار یک دستگاه نیست.

وی با اظهار امیدواری از اینکه هیچ وقت دوباره این اتفاق نیفتد گفت: اما مطمئنم دوباره رخ خواهد داد.

وی افزود: به مردم اطمینان داد که آتش نشانان در تهران که بیش از حد نرمال حادثه دارد با اقتدار ایستاده اند.

منبع

محمد جواد بازدید : 32 یکشنبه 15 تیر 1399 زمان : 11:06 نظرات (0)
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (شنبه) به قیمت 10 میلیون و 100 هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت 15 و 15 دقیقه امروز، 10 میلیون و 100 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، 9 میلیون و 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم سکه پنج میلیون تومان، ربع سکه دو میلیون و 920 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 550 هزار تومان تعیین قیمت شد.

هر گرم طلای خام 18 عیار 916 هزار و 936 تومان و هر مثقال طلا نیز سه میلیون و 720 هزار تومان به فروش رسید.

این در حالی است که بهای اونس جهانی نیز امروز به یک هزار و 788 دلار کاهش یافت.

منبع

محمد جواد بازدید : 45 یکشنبه 15 تیر 1399 زمان : 11:01 نظرات (0)

تعداد صفحات : 18

درباره ما
در این وبلاگ مهمترین اخبار سایت اخبار جدید منتشر می شود
تبادل لینک خودکار
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید ایران و جهان وآدرس http://akhbartop.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 3,590
  • بازدید کلی : 39,704